Vedeli ste, že môžete stratiť zákazníkov, získať menej presné údaje a poškodiť si reputáciu kvôli obrazovkám súhlasu (známym aj ako bannery na získanie súhlasu)?

Je to preto, že veľké percento ľudí sa neprihlási na obrazovky sledovania a súhlasu so súbormi cookie – čo znamená, že by ste mohli robiť obchodné rozhodnutia na základe nepresných údajov. V stávke je aj vaša reputácia, pretože musíte použiť obrazovku so súhlasom, aby ste oznámili, že používate nástroj ako Google Analytics, ktorý používa údaje o návštevníkoch na svoje „vlastné účely“. Nie je to dobrý vzhľad pre vašu značku.

Predchádzajúci používateľ GA nás upozornil na výraznú stratu podnikania v dôsledku obrazoviek súhlasu. Uviedli, že stratili asi 5 až 10 % svojich návštevníkov po tom, čo museli zobraziť obrazovku súhlasu s GA. V prípade podobných firiem, ktoré nie sú známymi značkami, to môže mať podobný vplyv aj na vás. To je miesto, kde vám MERIA s matomo analytika môže poskytnúť výhodu.

Matomo môžete používať bez toho, aby ste potrebovali akýkoľvek súbor cookie alebo súhlas so sledovaním.

Vo všeobecnosti právne predpisy o ochrane osobných údajov, ako je GDPR a ePrivacy, často vyžadujú, aby ste pred sledovaním údajov návštevníkov zobrazili banner so žiadosťou o cookie alebo súhlas so sledovaním. 

Ochrana súkromia MERIA pomocou Matomo je však taká dobrá, že po nakonfigurovaní ju môžete používať bez toho, aby ste museli žiadať o akýkoľvek súhlas. Jednoducho sme nakonfigurovali MERIA podľa krokov na ochranu súkromia a môžeme používať MERIA Matomo bez neporiadku na obrazovke súhlasu.