Rozšírte svoje podnikanie porovnaním rôznych verzií svojich vstupných stránok, aby ste určili, čo najlepšie funguje pre vašich používateľov. Drobné vylepšenia v rôznych verziách vašich vstupných stránok môžu mať významný vplyv na konverziu prichádzajúcej návštevnosti.

Rozdiely na každej vstupnej stránke môžu spočívať v inom nadpise, v menšom počte kópií v porovnaní s väčším počtom kópií, v inej výzve na akciu, farebnej schéme, formulároch, fontoch, odkazoch, referenciách alebo môže ísť o úplne odlišné rozloženie stránky.

Cieľom je však zistiť, či stránka A alebo stránka B (C alebo D) bola najúspešnejšia pri privedení vášho návštevníka na ďalší krok v konverznom lieviku.

Merať úspech

Pre každý A/B test definujete, aký výsledok je pre vás dôležitý. Chcete zvýšiť svoj predaj? Konverzný cieľ? Váš príjem? Počet zobrazení stránky? Čas, ktorý návštevníci trávia na vašom webe? Alebo chcete znížiť mieru odchodov?
Voľba je na vás, pokiaľ ide o zvýšenie percent, ktoré sú pre vás a vašu firmu najdôležitejšie.

Už žiadne dohady – spoliehajte sa na fakty

Mali ste niekedy diskusiu s kolegami o tom, kam umiestniť obsah na vstupnej stránke? Alebo ste diskutovali o tom, aká by mala byť výzva na akciu, a predpokladali ste, že robíte tie najlepšie rozhodnutia?
Pravdou je, že nikdy neviete, čo skutočne funguje najlepšie (a čo nie), pokiaľ to neotestujete. S A/B testovaním znižujete riziko pri rozhodovaní a môžete sa spoľahnúť na fakty.

Integrácia s profilmi návštevníkov

Obrovskou výhodou používania Matomo je, že je to platforma na webovú analýzu a optimalizáciu konverzií, takže si môžete pozrieť úplný historický profil návštevníka každého jednotlivého používateľa, ktorý sa zúčastnil akýchkoľvek testov.
To vám umožní vidieť celú cestu používateľa každého, kto navštívi váš web.